Veelgestelde Vragen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bij Sofies Atelier wordt elk sieraad met veel zorg, aandacht en liefde gemaakt en verpakt. Omdat ik mijn atelier alleen run en elk stuk met de hand afwerk, kan de levertijd iets langer zijn dan bij grote winkels.
De gemiddelde levertijd bedraagt 8 tot 12 werkdagen (ma–vr, met uitzondering van feestdagen).
Ik streef er altijd naar om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden, zonder concessies te doen aan de kwaliteit of het ambacht dat elk sieraad uniek maakt.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?
Door de grote interesse kan je bestelling soms iets later binnenkomen dan verwacht. Ik hoop op je begrip. Is de genoemde periode verstreken en heb je nog niets ontvangen? Mail mij dan op info@sofie-atelier.nl . Ik zoek meteen uit wat er met je pakketje aan de hand is.
Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren, hoe doe ik dit?
Voor een retour neem je contact op met mijn klantenservice email via info@sofie-atelier.nl. Vermeld je naam, bestelnummer (bijv. #0000) en de reden van retour. Ik stuur je dan het retouradres en de retourinstructies. Daarna kun je het product via een koerier naar keuze terugsturen.
Wat zijn de kosten van retouren?
Retourneren is voor eigen rekening. De kosten hangen af van de gekozen koerier. Raadpleeg de website van de betreffende koerier voor actuele tarieven.
Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)?
De retourtermijn is 14 dagen en gaat in op de dag van ontvangst van het artikel. Retourneren kan als:
-
De retourtermijn nog niet is verstreken;
-
Het product in de originele verpakking zit en alle (eventuele) labels aanwezig zijn;
-
Het product ongebruikt en in nieuwstaat is.
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
Ik accepteer onder anderen iDEAL, Bancontact, creditcard. Weet je niet zeker of jouw betaalmethode wordt geaccepteerd? Volg de stappen op de betaalpagina; daar zie je alle beschikbare opties.
Alle transacties verlopen via beveiligde betaalplatforms en zijn 100% veilig.
Wat als ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling heb ontvangen?
Dat is niet de bedoeling. Stuur een e-mail met je volledige naam en e-mailadres naar info@sofie-atelier.nl. Ik help je zo snel mogelijk verder.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je je bestelling annuleren? Mail dan zo snel mogelijk naar info@sofie-atelier.nl. Vermeld je naam, bestelnummer (bijv. #0000) en de reden van annulering. Ik kijk wat er nog mogelijk is.